Profelis Kft.,
Székhely: 1125 Budapest, Rőzse utca 16. 4/1.
Képviseli: Szugyiczki András Attila
Cégjegyzékszám: 01-09-866849
Adószám: 13664316-2-43
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2024/000967
Telefon: +36-20-460-1537
E-mail: prezimester@gmail.com
a továbbiakban: „Szolgáltató” által végzett képzési-kivitelezési tevékenység Általános Szerződési Feltételei (továbbiakban: ÁSZF) az alábbiak.
Az ÁSZF célja, területi és időbeli hatálya
1.1. Jelen ÁSZF meghatározza a Szolgáltató tevékenységének általános szerződési feltételeit.
1.2. Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint a Szolgáltató vállalja a szolgáltatásban résztvevő (tanfolyami hallgató) részére Profelis Kft. oktatás-képzés végzését személyes képzés, webinárium és online videók formájában.
1.3. A jelen oktatás-képzés nem minősül iskolarendszerű oktatásnak és nem esik a Felnőttképzési törvény hatálya alá.
1.4. Az ÁSZF célja, hogy a vonatkozó jogszabályok betartásával szabályozza a Szolgáltató által végzett tevékenység általános szabályait, az egyes szolgáltatásokat és az azokra vonatkozó speciális rendelkezéseket, a szolgáltatás igénybevételének rendjét, a felek jogaira és kötelezettségeire vonatkozó általános rendelkezéseket, valamint a felelősségi szabályokat.
1.5. Jelen ÁSZF hatálya a Magyarország területén végzett szolgáltatási tevékenységre terjed ki.
1.6. A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, annak módosítása esetén a módosított rendelkezéseket a módosítás, illetve annak a Szolgáltató honlapján történt közzététel napját követő 15. naptól megkötött szerződésekre kell alkalmazni, illetőleg a hatályban lévő szerződések esetén a szolgáltatás igénybe vevőit külön tájékoztatni kell a módosításról.
1.7. Egyedi megállapodás kötésekor az ÁSZF-ben foglalt rendelkezések csak annyiban alkalmazhatóak, amennyiben azok tekintetében a felek az egyedi megállapodásban eltérően nem rendelkeznek.
1.8. Értelmező rendelkezések:
- Szolgáltató: Profelis Kft., a képzések szervezője.
- Oktató: a Szolgáltatóval jogviszonyban álló személy, aki az adott képzést ténylegesen vezeti, azon előadást tart, amely előadás online továbbításra kerül.
- Hallgató: a képzésekre jelentkező személy, aki a szolgáltatásban, a képzéseken részt vesz.
- Képzés: a Szolgáltató által nyújtott oktatás, értve ez alatt minden egyes képzést – függetlenül azok módjától és időtartamától –, és a képzések összességét is.
Elérhetőségek, kommunikáció
2.1. A Szolgáltató irodája, elérhetősége:
- Székhelye: 1125 Budapest,
- Iroda: 1054 Budapest, Kálmán Imre utca 1.
- Telefon: +36-20-2192319
- E-mail: prezimester@gmail.com
2.2. Jelen ÁSZF-et a honlapon a szolgáltatást igénybe vevők számára hozzáférhetővé kell tenni. A Szolgáltató megjelölt elérhetőségei a szolgáltatást igénybe vevők bejelentéseinek intézésére, koordinálásra, kapcsolattartásra, a panaszok kivizsgálására, orvoslására, valamint a szolgáltatást igénybe vevők tájékoztatására szolgálnak.
2.3. A Hallgató köteles a képzésekre történő jelentkezés során megadni a képzések lefolytatásához, a szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatait (név, lakcím, számlázási név és cím), valamint e-mail elérhetőségét. A Hallgató személyes adatainak kezeléséről külön adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató elérhető, azt Szolgáltató a képzési szerződés megkötése előtt a Hallgató rendelkezésére bocsátotta.
2.4. A Felek tudomásul veszik, hogy az általuk megadott bármely elérhetőségre küldött értesítés joghatályos közlésnek minősül.
Szolgáltatások, képzések
3.1. A Szolgáltató oktatási-képzési tevékenységet végez, amely azonban nem minősül iskolarendszerű oktatási tevékenységnek. A Szolgáltató a Profelis Kft. képzési rendszerét biztosítja különböző típusú, rendszerű és hosszúságú képzéseken. A tevékenység lényege az, hogy a jelentkezők számára megfelelő oktatást nyújtson a célok eléréséhez.
3.2. A Szolgáltató az oktatást a legjobb szakmai tudása szerint, felkészült oktatókkal végzi azzal a céllal, hogy a hallgató szakmai haladását elősegítse. A Szolgáltató biztosítja a képzéshez szükséges anyagi, technikai és szellemi feltételeket akként, hogy a biztonságos, az oktatás céljának megfelelő körülmények mindenkor adottak legyenek.
3.3. A szolgáltatás igénybevételére, a képzésekre a hallgatók elektronikus formában jelentkeznek. A képzést a Hallgatók az adott szerződésnek megfelelően, személyesen vagy online, elektronikus formában – webinárium vagy e-learning keretében – hallgatják vagy nézik meg.
A szolgáltatások díjai
4.1. A szolgáltatás és kapcsolódó díjai a weboldalon meghatározottak szerint alakulnak.
4.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előre meghirdetett feltételekkel kedvezményt biztosítson a hallgatónak külön megállapodása alapján.
4.3. A Hallgatók tudomásul veszik, hogy a tanfolyam díját Barion rendszeren keresztül vagy átutalás útján kell megfizetniük online a megrendeléstől számított 8 napon belül, a számla részükre az általuk megadott e-mail címre kerül megküldésre elektronikusan a billingo.hu rendszer használatával.
Az online bankkártyás fizetések a PayPal rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
A Szolgáltató jogai és kötelezettségei, felelőssége
5.1. A Szolgáltató felelős azért, hogy a képzések a szakmailag elvárható, magas színvonalon megtartásra, felvételre és átadásra kerüljenek.
5.2. A Szolgáltató felelősséget vállal a képzés tényleges nyújtásáért, azonban nem tud garanciát vállalni azért, hogy ténylegesen, közvetlen vagyoni előnyre tesz szert valaki a képzés elvégzésének következtében, kizárja felelősségét az ezzel kapcsolatos esetleges igények, károk felmerülése esetén.
5.3. A Szolgáltató az általa fizetendő kártérítés mértékét – a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegés kivételével – korlátozza mindenkor maximum a károkozással érintett képzés díjának összegére.
5.4. Amennyiben a Szolgáltató akadályoztatott a képzés megtartásában, köteles pótalkalmat biztosítani, illetőleg választása szerint az elektronikus oktatás esetén az adott tanfolyam e-learning felvételét a Hallgató rendelkezésére bocsátani.
Hallgatók jogai kötelezettségei, felelőssége
6.1. A Hallgató jogosult azon a képzésen részt venni, amelyre jelentkezett, amelyet online megvásárolt. Szolgáltató akkor is jogosult a díjra, ha a Hallgató rendelkezésre bocsátja a tudásanyagot, az oktatási felvételt, de azt a Hallgató nem nézi meg, nem tölti le, illetőleg ha a személyes képzésen a Hallgató nem jelenik meg. Hallgató tudomásul veszi, hogy ez utóbbi esetben pótalkalomra nem tarthat igényt, azt részére Szolgáltató saját döntése alapján nyújt a körülmények és a szabad kapacitások figyelembe vételével. Hallgató azt is tudomásul veszi, hogy amennyiben a képzést nem hallgatja végig, személyes képzésről a befejezés előtt távozik, akkor semmilyen pótalkalomra, visszatérítésre nem jogosult.
6.2. A Hallgató köteles a képzés során elhangzott, tudomására jutott minden adatot, információt – legyen az bármilyen formában, írásos-, képi-, vagy hanganyag formájában elérhető – üzleti titokként megtartani, és gondoskodni arról, hogy ezen adatok harmadik személyek részére ne váljanak hozzáférhetővé, ne jussanak harmadik személyek tudomására.
6.3. Hallgató tudomásul veszi, hogy a képzésen elhangzott információkat csak saját érdekében használhatja fel, azokat képzésként vagy bármely más formában harmadik személyekkel meg nem oszthatja.
6.4. Hallgató tudomásul veszi, hogy az oktatás során elhangzott minden információ, bemutatott minden szöveges vagy képi anyag a Szolgáltató szerzői jogvédelme alatt áll, így a Szolgáltatónak kizárólagos joga van azok felhasználásához, terjesztéséhez, átdolgozásához. Ezen anyagok sem egészükben, sem részleteikben nem használhatóak fel semmilyen formában a Szolgáltató és az oktató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül. Ezen szabály, továbbá a 6.3. és 6.4. pontok, ezek valamelyikének vagy mindegyikének megsértése esetén a jogsértő jogsértésenként 3.000.000 Ft, azaz Hárommillió Forint összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére.
Panaszkezelés
7.1. Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a felhasználó állítja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás vagy a Szolgáltató alkalmazottjának, megbízottjának munkavégzése részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak. Panasznak minősülnek különösen a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minőségére vonatkozó kifogások, valamint a Szolgáltató egyéb tevékenységéhez fűződő, pl. a számlázással kapcsolatos észrevételek, kifogások is. A panasz egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem megszüntetésére is irányulhat.
7.2. A szolgáltatással kapcsolatos panasz az alábbi határidőn belül tehető: képzés napjától számított 6 hónapos jogvesztő határidőn belül, a sérelmezett tevékenység vagy magatartás esetén az erről való tudomásszerzéstől számított 30 napon belül, de legkésőbb a tevékenység vagy magatartás tanúsítását követő 6 hónapon belül.
7.3. A panasz beérkezését követően a Szolgáltató 30 napon belül – mely egy alkalommal a panaszos egyidejű értesítése mellett 30 nappal meghosszabbítható – kivizsgálja az ügyet. A Szolgáltató a kivizsgálás eredményéről haladéktalanul tájékoztatja a panaszost. Amennyiben valamely kártérítési igényt a Szolgáltató jogosnak ismer el, abban az esetben a kárt az igény elbírálását követően az erről szóló értesítésben megadott – maximum 30 napos – határidőben köteles a jogosultnak megtéríteni. Amennyiben a Szolgáltató a számára az ügy kivizsgálására nyitva álló határidőn belül a panaszra adott válaszát nem küldi meg vagy a panaszra adott választ a panaszos nem fogadja el, a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától, illetve a válasz el nem fogadása esetén pedig a válasz kézhezvételtől számított 30 napon belül a panaszos bírósági eljárás keretében érvényesítheti igényeit.
7.4. Szolgáltató a szolgáltatás vonatkozásában 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal, ennek megfelelően amennyiben a Hallgató az adott képzés megtartásától 14 napon belül indoklással ellátva jelzi, hogy a képzéssel nem volt elégedett, az álláspontja szerint nem a megfelelő szakmai színvonalon zajlott, visszakapja a képzés árát. Nem illeti meg a visszatérítés a Hallgatót, amennyiben ezen kérelmet megelőzően olyan nyilatkozatot tett, amely szerint a képzés megfelelő volt, tudása gyarapodott.
Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján
8.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján
8.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
- termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.
Ez nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolja.
8.2. Elállási nyilatkozat, elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát egyértelmű nyilatkozat útján vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
8.3. Az elállási jog érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.
8.4. Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén
8.4.1. Visszatérítési kötelezettség – Az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, ideértve a szállítási díjat is.
8.4.2. Visszatérítési mód – Az összeget a fogyasztó által választott eredeti fizetési mód szerint térítjük vissza.
8.4.3. Többletköltségek – Ha a fogyasztó költségesebb szállítási módot választ, nem köteles a többletköltségeket visszatéríteni.
8.4.4. Visszatartási jog – Az eladó visszatarthatja az összeget, amíg a terméket vissza nem szolgáltatták.
8.5. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
8.5.1. Termék visszaszolgáltatása – Az elállás közlésétől számított 14 napon belül a fogyasztó köteles a terméket visszaküldeni.
8.5.2. Visszaküldés költségei – A fogyasztót terhelik a termék visszaküldésének költségei.
8.5.3. Felelősség az értékcsökkenésért – A fogyasztó a termék jellegének és működésének megállapításán túli használatból eredő értékcsökkenésért felel.
8.5.4. Az elállási jog korlátai – Az elállási jogot a törvény által meghatározott esetekben nem lehet gyakorolni (pl. nem előre gyártott termék, romlandó áru, felbontott higiéniai termék).
8.6. Videó anyagok – Az elállási jog az online videók esetén csak addig illeti meg a fogyasztót, míg a videókhoz való hozzáférést nem biztosítottuk. A hozzáférés beállításával a teljesítés megkezdettnek minősül.
Egyéb rendelkezések
9.1. Adatvédelem – A Szolgáltató a tevékenység ellátása során tudomására jutott adatokat a hatályos jogszabályok és az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeli.
9.2. Szerződés létrejötte – A szerződés a képzésre jelentkezéssel és a díj megfizetésével jön létre.
9.3. Szolgáltatási minőség – A Szolgáltató a szolgáltatásokat a jelen ÁSZF-ben foglalt minőségben és szakmai szabályok szerint nyújtja.
9.4. Joghatóság – A felek a magyar jogot tekintik irányadónak, a szerződéssel kapcsolatos jogviták esetén a magyar bíróságok illetékesek.
9.5. Érvénytelenség – Az ÁSZF bármely része érvénytelennek bizonyulna, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. A Szolgáltató fenntartja a jogot az érvénytelen részek módosítására.
9.6. Alkalmazandó jog – A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Budapest, 2024. november 1.